Estem molt contents d’haver participat amb la Universitat Politècnica de Catalunya en el projecte de tallers de disseny participatiu de proteccions solar per a finestres mitjançant estructures tensades de baix cost, construïdes a partir de la reutilització de residus domèstics i preparades per a ser muntades en tallers d’arquitectura escolar dirigit a l’alumnat de primària. Els nostres alumnes que al curs passat estaven a 5è de primària van ser els encarregats de fer el taller, confeccionant i muntant proteccions solars per els seus companys de la classe de P-5. Gràcies a aquesta experiència, aquest curs s’inicia una proposta pedagògica per oferir a les escoles una maleta preparada per poder dur a terme aquest taller. Gràcies a la universitat Politècnica per deixar-nos participar.

Estudi Proteccions Solars Escola Seat de la Universitat Politècnica de Barcelona