Extraescolars 20-21

INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS

18/09/2021
Hola famílies!
Us informem que per falta de quòrum i davant la situació excepcional d’enguany i el risc de barrejar grups estables s’ha decidit anul·lar el servei d’extraescolars que començava el dia 1 d’octubre. Revalorarem la situació passat el primer trimestre de curs escolar. Mantindrem l’acollida matinal i ara oferim també servei d’acollida de tarda (16:30 a 18h) per a aquelles famílies que ho necessiteu. Caldrà esperar saber el número d’infants inscrits per saber si es podrà fer. Qualsevol dubte restem a la vostra disposició.

SERVEI CANGUARTGE

Oferim tambe servei d’acollida de tarda (16:30 a 18h) per a aquelles famílies que ho necessiteu. Pots veure tota la informació sobre el servei de canguratge al següent arxiu.

Per sol·licitar el servei hauràs de fer una sol·licitud en línia en el següent enllaç: