Relació família-escola

Creiem fermament en la cooperació de tots els agents de la comunitat educativa perquè el procés d’aprenentatge dels nens i nenes sigui un èxit. Per això promovem una sòlida relació entre l’escola i les famílies.

Reunions amb famílies: Les reunions de P-3 i de primer de primària es convoquen a començaments de setembre, abans de començar el curs. La resta de reunions, tan d’infantil com de primària es fan a finals de setembre i durant el mes d’octubre. És opció dels tutors/es convocar al llarg del curs alguna altra reunió per tractar de temes pedagògics. Volem subratllar la importància d’assistir a les reunions de principi de curs.

Informes:

A Infantil, dos informes cada curs. L’un a finals de febrer i l’altre en acabar el curs.

A Primària un per trimestre i un de global a final de curs. Una bona manera de que els pares conegueu moltes de les activitats que es porten a terme a l’escola és visitant la nostra pàgina web.

Participació de les famílies:

A l’escola, les famílies podeu participar a través de l’AMPA i també en diferents moments al llarg del curs escolar: reunions d’inici de curs, entrevistes, festes, familiars delegats, xerrades, tasques voluntàries,…

L’AMPA de l’escola és la que gestiona les activitats extraescolars, el servei d’acollida, la reutilització de llibres i el casal d’estiu, entre altres coses.